Perkamiausi visoje „Kia“ gamoje „Ceed“ modeliai su naujomis dinamiško dizaino detalėmis 2021-aisiais atrodys dar efektingiau ir šiuolaikiškiau. Penkerių durų hečbekas, sportiškas universalas ir praktiškas kupė stiliaus modelis išsiskirs visiškai nauju priekinės dalies dizainu, unikaliomis sportiškomis detalėmis galinėje dalyje, stilingais lengvojo lydinio ratlankiais, nematytomis kėbulo spalvomis ir interjero stiliaus pakeitimas.

Atnaujinti „Ceed“ modeliai rinkoje pasirodys paskutiniame 2021 m. ketvirtyje, o sportine tradicinių SUV alternatyva tapęs itin populiarus „XCeed“ analogiškų pakeitimų sulauks kitais metais. Atsižvelgiant į klientų poreikius ir pokyčius rinkoje, taip pat bus siūloma naujų jėgainių ir pavarų dėžių.

 

Drąsus ir šiuolaikiškas dizainas

Žvelgiant iš išorės, atnaujintas dizainas simbolizuoja gyvybingumą ir suteikia automobiliams šiuolaikiškumo ir dinamiškumo. Visiškai pakeistoje priekinėje dalyje žvilgsnį traukia naujas „Kia“ logotipas, kuris yra supaprastintas įmonės pavadinimas. Toks stilius taikliai perteikia naująją įkvepiančio judėjimo filosofiją.

Visuose „Ceed“ modeliuose nuo šiol bus montuojami nauji „Full LED“ priekiniai žibintai, pagerinantys saugumą ir automobilio matomumą kitiems eismo dalyviams. Integruotus LED rūko žibintus ir tolimųjų bei artimųjų šviesų modulius supa trys šviečiančios rodyklės.

Žiūrint į profilį neįmanoma nepastebėti su bet kurio tipo kėbulu puikiai derančių naujo dizaino lengvojo lydinio ratlankių. Bus siūlomi šeši išraiškingo stiliaus komplektai, iš kurių trys, atnaujinus modelių gamą, pasirodys pirmą kartą. Bazinės komplektacijos modeliuose bus montuojami sidabriški 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai, „GT-Line“ įrangos lygiui skirti juodi blizgantys 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, o GT versijos išsiskirs itin sportiškai atrodančiais 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais su raudonos spalvos apdaila.

Atnaujintuose „Ceed“ modeliuose keleivius sužavės aukščiausios kokybės interjero apdaila, raminantys rafinuotų spalvų tonai, malonios liesti medžiagos ir patogus įrangos išdėstymas. Panoraminis stogas patiks tiems, kurie būdami automobilyje nenori prarasti ryšio su gamta. Natūralus jo suteikiamas apšvietimas taip pat sustiprins erdvės pojūtį ir suteiks papildomo įkvėpimo leidžiantis į ilgesnes keliones.

 

Įkvepiančios jungiamumo galimybės

Svarbiausia įranga vairuotojo pusėje – skaitmeninio prietaisų skydelio 12,3 colio ekranas. Šalia jo įrengtas 10,25 colio centrinis monitorius be rėmelio, per kurį valdoma multimedijos įranga, navigacija ir visos jungiamumo funkcijos.

Tarp naujų „Ceed“ jungiamumo galimybių yra efektyviau veikianti „Bluetooth“ sąsaja, kurią aktyvuoti bus galima naudojantis nauja balso atpažinimo funkcija. Navigacijos įranga nuo šiol galės būti susieta su išoriniu kalendoriumi, o naujas specialus režimas leis savininkui stebėti automobilį ir tuo metu, kai jį vairuos kitas asmuo. Paskutinius kilometrus iki kelionės tikslo palengvins papildytosios realybės objektai.

Keleiviai, belaidžiu būdu susieję savo išmaniuosius telefonus su automobilio sistema, galės naudotis „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ teikiamais privalumais.

 

Pagalbinių sistemų pažanga

 

Patobulinus saugumo įrangą, dalį įprastų sistemų pakeitė pažangesni jų analogai, pavyzdžiui, vietoje nematomų zonų stebėjimo sistemos įdiegta aktyvi prevencijos technologija. Jei rodant posūkio signalą ir ruošiantis manevrui bus nustatytas pavojus susidurti su kitoje eismo juostoje važiuojančia transporto priemone, vairuotoją įspės naujoji nematomų zonų stebėjimo ir susidūrimų prevencijos pagalba „Blind-spot Collision-Avoidance Assist“ (BCA). Jeigu po įspėjimo vis dar grės susidūrimo pavojus, įranga perims valdymą tam, kad būtų išvengta eismo įvykio.

Patobulinta įspėjimo dėl vairuotojo atidumo pagalba „Driver Attention Warning“ (DAW+) nuo šiol fiksuos ir priekyje važiuojančios transporto priemonės poziciją. Ekrane pasirodys įspėjimai, pranešantys vairuotojui apie tai, kad priekyje esantis automobilis pajudėjo iš vietos. Tai itin naudinga sustojus prie sankryžos arba lėtai judant eismo spūstyje.

„Ceed“ gamos modeliai, kaip ir anksčiau, bus aprūpinti visomis svarbiausiomis pagalbinėmis sistemomis. Tarp jų bus susidūrimo su priekyje esančia kliūtimi išvengimo pagalba, fiksuojanti ne tik automobilius, bet ir pėsčiuosius bei dviratininkus. Visuose automobiliuose taip pat bus įdiegta eismo juostos palaikymo, išmanioji įspėjimo apie viršijamą greitį ir maksimalaus leistino greičio palaikymo pagalba, taip pat ir automatinė ilgųjų šviesų perjungimo funkcija.

Vairavimą palengvins ir kiti naujausi pagalbinių sistemų patobulinimai – jie bus diegiami visuose „Ceed“ gamos modeliuose. Į naująją vairavimo magistralėje pagalbą „Highway Drive Assist“ (HDA) įtraukta navigacijos sistemos duomenis naudojanti išmanioji pastovaus greičio palaikymo kontrolės sistema „Navigation-assisted Smart Cruise Control“ (NSCC). Ji automatiškai koreguoja automobilio greitį pagal posūkio trajektoriją, taip pat įvažiuojant į magistralę iš greitėjimo juostos arba išsukant į šalutinį kelią. Eismo juostos laikymosi pagalba „Lane Follow Assist“ (LFA) galės būti aktyvuojama nepriklausomai nuo išmaniosios pastovaus greičio palaikymo sistemos „Smart Cruise Control (SCC)“. Ši įranga pritaikyta ir modeliams su mechaninėmis pavarų dėžėmis. Anksčiau šios sistemos buvo tiesiogiai susijusios, todėl vairuotojui paspaudus stabdžio pedalą vienu metu nustodavo veikti ne tik pastovaus greičio palaikymo sistema, bet ir padėties eismo juostoje stebėjimo įranga. Su naująja konfigūracija eismo juostos laikymosi pagalba bus galima naudotis ir tais atvejais, kai vairuotojui nebūtina palaikyti pastovaus greičio.

Parkavimo manevrus supaprastins galinio vaizdo stebėjimo sistema „Rear-View Monitor“ (RVM), turinti galimybę persijungti į galinio vaizdo kamerą, ir susidūrimo su iš galo artėjančiomis transporto priemonėmis pavojų fiksuojanti pagalbinė sistema. Pastačius automobilį norimoje vietoje ir pravėrus duris, „Safe Exit Warning“ (SEW) sistema, užfiksavusi artėjančią transporto priemonę, įspės apie tai keleivius.

Stovėjimo aikštelėje ir siaurose gatvėse taip pat bus naudinga pagalbinė sistema, kuri važiuojant atbuline fiksuoja susidūrimo pavojų iš kairės arba dešinės pusės. Įranga iš pradžių paskelbs įspėjimą, o, vairuotojui laiku nesureagavus, aktyvuos avarinį stabdymą ir taip leis išvengti susidūrimo.

 

Naujos kartos jėgainės

 

Atnaujintus „Ceed“ gamos modelius komplektuojantiems pirkėjams bus siūlomas platus naujos kartos jėgainių pasirinkimas, įskaitant įkraunamuosius arba švelniuosius hibridus. Nuo 100 iki 204 AG siekiantis pajėgumo diapazonas patenkins įvairaus stiliaus vairuotojų poreikius.

„Smartstream“ variklių technologijoje pritaikytas „Kia“ kintamas vožtuvų valdymas lemia optimalias technines charakteristikas. Nuolatos kontroliuojama vožtuvų atidarymo trukmė kartu su žemo slėgio išmetamųjų dujų apytakos įranga leidžia pastebimai apkarpyti degalų sąnaudas. Išmetamųjų dujų cirkuliacijos technologija dalį įkaitusių išmetamųjų dujų grąžina į degimo kamerą, kurioje jos atvėsinamos. Tai padeda sumažinti visų kenksmingų dujų, ypač – azoto oksidų, emisiją.

Iki šiol naudotą benzininį 1,4 litro T-GDi variklį pakeitė naujas 1,5 litro T-GDi „Startstream“ variklis, komplektuojamas su 7 laipsnių dvigubos sankabos transmisija arba 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Maksimalus naujojo agregato išvystomas pajėgumas siekia 160 AG. Naujasis benzininis variklis montuojamas tiek su elektros motoru ir nedidele baterija, tiek ir atskirai, tuo metu dyzelinis 136 AG variklis drauge bus siūlomas tik švelniuosiuose hibriduose ir bus montuojamas sykiu su išmaniąja mechanine pavarų dėže (iMT) arba dvigubos sankabos transmisija.

Atnaujintuose „Ceed“ modeliuose su dvigubos sankabos pavarų dėže pirmą kartą komplektuojamas mažiausias ir 1 litro darbinio tūrio benzininis variklis su turbina, kuriame taip pat bus įdiegta švelniojo hibrido technologija. Tokia technologiškai pažangi versija leis vartotojams dar labiau sumažinti CO2  emisiją.

Įkraunamuosiuose hibriduose kartu su šešių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže bus montuojamas 141 AG pajėgumą išvystantis 1,6 litro benzininis GDi variklis. „Ceed“ modelių gamoje pirmą kartą naudojamoje jėgainėje sumontuota 8,9 kWh talpos baterija viena įkrova elektros režimu mieste leidžia nuvažiuoti iki 57 km atstumą.

Aukščiausio lygio GT komplektacijos modeliuose bus įmontuotas unikaliu išmetimo sistemos garsu išsiskiriantis 1,6 litro T-GDi variklis. Drauge su septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže komplektuojamas variklis išvysto efektingą 204 AG pajėgumą.

 „Ceed“ švelnieji hibridai su dyzeliniais varikliais bus pirmieji Europos rinkai skirti „Kia“ modeliai, turintys naująją išmaniąją mechaninę transmisiją (iMT). Išskirtinai tik švelniesiems hibridams sukurtos pavarų dėžės elektronikos valdoma sankaba leis sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisiją, tačiau vairuotojas vis tiek jausis įsitraukęs į automobilio valdymą taip pat, kaip ir naudodamasis įprasta mechanine pavarų dėže.


„Ceed“ modeliai taip pat bus komplektuojami su standartinėmis šešių laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis, taip pat šešių arba septynių laipsnių dvigubos sankabos transmisijomis.

Atnaujinti „Ceed“ gamos modeliai Žilinos mieste (Slovakija) esančioje „Kia“ gamykloje bus surenkami nuo rugpjūčio, o klientams Europoje pirmieji automobiliai bus pristatyti paskutinio 2021 m. ketvirčio pradžioje.